Hej!Problem vid inlogg, IE5 på mac
Jag har stött på ett konstigt problem som jag hoppas kunna få hjälp med.
Till ett admin-gränssnitt har jag 2 fält, ett för användarnamn (text) och ett för lösenord (password). Dessa 2 fält postar jag till den egna sidan och om användarnamn och lösenord överensstämmer med det jag satt i koden Redirectas man vidare, alltså en välidgt enkel lösning.
Detta har fungerat helt problemfritt även i IE 5 för Mac tills för alldeles nyligen. Inga som helst uppdateringar på scripten har skett däremellan, men detta har i 2 enskilda fall slutat att fungera. När man postar till sidan och skriver ut värdena så får man ingen som helst respons. Har testat allt jag kan komma på, posta till en annan fil, tagit bort javascriptet som kollar om man har NS eller IE mm. Kvar har jag bara den minimalaste koden för att kunna köra detta och det fungerar inte. Har diskuterat detta med andra vana kodare som inte heller förstår sig på detta.
Någon som vet något om detta och har stött på det? Kan inte bara vara jag.... Känns som om postningen helt har slutat fungera och jag upplever det helt sjukt..... HJÄLP!