tja....ja behöver lite hjälp med att slutföra min shop sida....CDNOTS och beställning
ja kommer betala 200-300 kr för det jobbet som du gör...vilket är att lägga in lite kod på två sidor..båda sidorna e klara det behövs bara lite kod som ska kompletera..den första sidan e alltså sista steget innan man skickar iväg ordern...så nu har jag litet problem med att visa vad man valde i kassan alltså i föregående sida....den visar produkternas namn..pris..antal och allt sånt...men den visar inte ( i kassan så väljer man ifall man vill hämta varan i butiken eller frakt..och om man vill betala kontakt eller postförskott eller bankkort ) det e just de sakerna den itne visar....men allt annat som sagt visar den utan problem..nu till andra sidan e när beställningen är gjord så har jag problem med CDNOTS som inte skickar ut all info som ska vara med i mailet....i mailet ska det ju stå vad man beställt såklart..men just nu så skickas bara namn och kundnmr.....ta kontakt med mig på msn "nalle_puh94@hotmail.com"