Kan provköra filer problemfritt flera gånger men rätt som det är så kommer detta felmedelande upp och då kan man få starta om både program och dator för att det ska funka igen :-( Prova att stänga av "Visa egna felmeddelanden" i de avancerade inställningarna för Internet Explorer och sedan köra sidan igen. Då kommer det att presenteras ett lite tydligare felmeddelande som du kanske kan förstå lite bättre, eller posta hgär i forumet så att du får hjälp med det. OK! jag ska prova och se vad som händer. Jag återkommer med all säkerhet :-) Om du menar "Visa egna HTTP felmeddelande" så var den redan avstängd kanske finns någon annan inställning??? Jorå! nu verkar det flyta på bra. det hjälpte inte att ändra inställningen i IE 6,0 som jag trodde innan, utan det var tilldelnings rättigheterna på TEMP mappen som verkade spöka. är någon intesserad så sök på Microsoft support sidan artikel nr 315456.provkörning av filer i Dreamweaver MX och IIS 5.1 problem.
En ren gissning från mig som inte vet ett skit är att den temfil (TMPhfc0wrccrn.asp) som genereras när man provkör sidan spökar till det hela ?? men vad kan man göra åt det.
Tacksam så det nästan inte är normalt för ett svar som kan hjälpa mig.
Åke .b
använder mig av Win XP Pro med senaste uppdat, NTFS filsystem, Norton internet security,
Sidan kunde inte visas
Det har uppstått problem med sidan du försökte nå. Den kunde inte visas.
--------------------------------------------------------------------------------
Prova att:
Klicka på knappen Uppdatera, eller försök igen senare.
öppna hemsidan localhost och titta efter länkar till informationen du söker.
HTTP 500.100 - Internt serverfel - ASP-fel
Internet Information Services
--------------------------------------------------------------------------------
Teknisk information (för supportpersonal)
Feltyp:
Provider (0x80004005)
Åtgärden avbröts
/asp2/TMPhfc0wrccrn.asp, line 8
Webbläsare:
Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1)
Sida:
GET /asp2/TMPhfc0wrccrn.asp
Tid:
den 11 januari 2004, 20:57:23
Mer information:
Microsoft Support
Sv: provkörning av filer i Dreamweaver MX och IIS 5.1 problem.