Jag har fått en idé om att jag ska göra en tjänst ungefär som kelkoo, alltså man ska kunna söka på produkter som finns på andra sidor. Sedan ska alla produkter listas på min sida och man ska kunna hitta billigaste priset. För alla som tycker att jag borde skaffa mig en egen "affärsidé" och inte planka kelkoos så ska jag använda detta på min sida om sport och motion. Man ska alltså kunna söka sportkläder/böcker om hälsa m.m. Jo det är ju sant de där med upphovsrätt o sånt, tackar för tipset. Ska väl in o läsa lite på msdn nu, kände inte till den sidan men fick länk av min kompis. Kolla med de sidor du vill ha information av om de t.o.m kan bidra med en stor lista med alla produkter och priser. t.ex. buggy (buggy.no-ip.com) har ett sådant avtal med en massa datorföretag. Kolla du också, inte helt omöjligt :) Ok, tack för tipset. Man har ju haft idéen men tyckt att det kanske inte var värt att försöka ens. Men går det för dom kanske det går för mig!!Hämta saker från andra sidor!
Någon som kan hjälpa mig? Var kan jag läsa mer om XMLHTTP? Är det ens XMLHTTP jag ska lära mig?Sv: Hämta saker från andra sidor!
Sv: Hämta saker från andra sidor!
Sv: Hämta saker från andra sidor!