Jag kan tänka mig att ställa upp som betatestare, om du talar om vad det är som ska testas och vilka krav på testarna som du har. Miopages är för asp3.0 och man behöver kunna Javascript och dhtml, då tekniken påminner om att jobba med just javaskript/dhtml. Kanske också bör tillägga att man inte behöver installera någonting och att den bara är ca 26 kb.Demo testare
Jag jobbar för följande företag, Naltabyte och vi letar beta-
testare av Miopages.
Det är XML-formatterad asp 3.0 och detta innebär en del fördelar för skapandet av interaktiva applikationer, för att slippa en massa "IF/ELSE"-satser.
Demos finns på sidan.
Beta-testare får den färdiga produkten (kommer i januari 2005) gratis, samt blir omnämnda på sidan.
Jag hoppas att det är Ok att göra såhär vad gäller "netiketten", om inte, så ber jag om ursäkt.
/MikaelSv: Demo testare
//Anna-KarinSv: Demo testare
Vi behöver känna till buggarna samt sånt som fattas och som border vara med.
- Miopages syftar till att man snabbt ska kunna skapa serversides dhtml, som en fil-utforskare eller ett bild-arkiv, slideshows, dropdown-menyer, spel, eller annan typ av dhtml-liknande interaktivitet.Sv: Demo testare
- Man kan till och med testa miopages på sin egen server utan att ha filen där rent fysiskt.
Den är XML-formatterad och kan hämtas som XML och exekveras på den egna servern utan problem.
Sedan inkluderas den som vanligt i headern, som man gör med js-filer ungefär..