hur gör man för att få inne hållet i en htm-fil läggas in i en tabel på nån anna sida. med hjälp av ASP o access 2000? Kika på XMLHTTP Ja vet inte men vaför använda ASP och access för detta ? oki hehe kanske var lite väl o ta i me asp o access:P dn där include koden du gav mej funkar inte:S händer inget när jag sätter in dän:( göra så att en sida öppnas i en annan sida utan ifarme. fins det nån son kod? Standardfråga #4: japps det har jag såg ett fel jag sj gjorde:P men det var inte riktigt så jag ville ha det men det duger:Pdb läger över htm-fil i en tabel på en sida?
Sv: db läger över htm-fil i en tabel på en sida?
http://www.4guysfromrolla.com/webtech/110100-1.shtmlSv: db läger över htm-fil i en tabel på en sida?
<code>
<table border="1" width="100%">
<tr>
<td><!-- #include file="sidan.html" --></td>
</tr>
</table>
</code>Sv:db läger över htm-fil i en tabel på en sida?
är det nån som kan förklara vad divar lr för nåt?Sv:db läger över htm-fil i en tabel på en sida?
Sv:db läger över htm-fil i en tabel på en sida?
Sv: db läger över htm-fil i en tabel på en sida?
Nej, det händer inte "ingenting". Det händer aldrig "ingenting". Exakt vad händer?
Får du något felmeddelande? Har du kollat i källkoden för sidan ifall include-taggen finns kvar eller inte?Sv:db läger över htm-fil i en tabel på en sida?