Jag tänkte försöka förklara utan kod så gott det går, men om ni behöver den så säg bara till!! =) Jag skulle gissa att det har något med datumformatet att göra. Du kanske inte har samma internationella inställningar på webhotellet? Testa att lägga "Session.LCID = 1053" överst i koden på de sidor som inte fungerar. Om inte det hjälper skulle det nog vara bra att se lite kod ändå :) Tack, jag ska försöka med det!! Tack så hemskt mycket!! Om din kod påverkas av datumets format skulle jag säga att det är fel på koden eller att det är fulkodat.Fel på webhotell eller?
Jag har ett problem med min hemsida ute på nätet som INTE inträffar på min localhost (o det är exakt samma kod).
Jag har en sorts Agenda, där jag på Admin_Agenda.asp skriver in vad som ska hända och när.
På samma sida listas alla datum, och under varje datum så listas "händelserna" i tidsordning.
På Index.asp så listas - i tidsordning - DAGENS händelser, dessutom raderas alla inlägg som är äldre än dagens datum när man går in på Index-sidan.
Som sagt, på localhost fungerar ALLT detta PERFEKT, men ute på min hemsida så inträffar följande fel:
Admin_Agenda: Datumen listas som dem ska, men händelser som inträffar inom en vecka efter dagens datum listas inte under datumet. Från en vecka o framåt så listas händelserna som dem ska i tidsordning dock.
Index: Istället för att inlägg som är äldre än dagens datum raderas så raderas allting!!! Dessutom (när jag tog bort den raderarfunktionen en gång) så listas inte dagens händelser.
Vad kan det vara för skillnad på localhost o webbhotellet?? Nu minns jag inte riktigt exakt vilket webbhotell det är, men kan jag kolla upp om det behövs (pappa håller i det). Jag har IE
Tacksam för svar!
//Susanne HKSv: Fel på webhotell eller?
/JohanSv:Fel på webhotell eller?
Återkommer om det inte funkar!! =)
//Susanne HKSv: Fel på webhotell eller?
Det var precis det som fattades mig!!!
Tackar!
//Susanne HKSv:Fel på webhotell eller?
Om du vill utvecklas som prorgarmerare föreslår jag att du publicerar koden här. Så kan du få kritik på den. Vilket borde ge bättre kod för din sida.