Tja. Har du en databasbaserad meny eller ren HTML? Så här ser den delen av menyn ut som jag vill ha undermeny till som ska komma ut till höger om huvudmenys kategorin Statistik. så när man klickar på Statistik så ska menyn komma ut.Undermeny till huvudmenyn.
Jag skulle vilja ha en undermeny till några va mina menyfält men vet inte hur jag skriva koden är det nån som kan hjälpa mig?
kan gå in på www.sodravatterbygden.se så kanske det hjälper lite.
tack på förhandSv: Undermeny till huvudmenyn.
Du har byggt din hemsida med Frames - så om du vill ha undermenyn i ramen där huvudmenyerna är får du fixa med javascript.
Övrigt har du glömt att formulera hur du vill att undermenyn skall se ut och var den skall placeras.
Fundera först på det, testa själv först. Fastnar du återkom med en med specifik fråga.Sv:Undermeny till huvudmenyn.
<tr>
<td width="100%" align="center" height="12" style="border-top-style: solid; border-top-width: 1; border-bottom-style: solid; border-bottom-width: 1">
<p style="line-height: 200%">
<font size="1" face="Verdana">
Statistik</font></td>
</tr>
statistik2006.asp ska även den va i undermenyn så egentligen när man klicka på statistik i huvudmenyn så ska bara undermenyn komma ut?..
vet inte hur jag ska förklara bättre...får väl se