Om jag vill ha ett bokningssystem där användaren kan boka tid direkt på sidan, går det att göra på ett smidigt sätt i asp? Det är en ganska vag fråga så det är svårt att ge några specifika råd. Tja nu kan man ju inte använda vilket sprök man vill, tyvärr. resten av sajten är gjord i asp. Det är ett bokningssystem online som jag ska göra. Finns det färdiga sådana tar jag tacksamt emot tips om sådana. bygga en kalender är ju inte så svårt.. så bygga ett bokningssystem kan inte vara mycket svårare tycker jag.. naturligtvis beroende på vad det ska klara avAlmanacka
Sv: Almanacka
Det kommer givetvis att ta ett antal dagar att utveckla beroende på vilka krav som gäller. Jag är ganska säker på att det finns färdiga produkter att köpa också, så det bör du kanske överväga också. Det känns som att ett bokningssystem kan göras i många olika programspråk/tekniker (asp,asp.net, php,...) och det finns nog ingen som är så där direkt överlägsen för just denna typ av applikation. Skall du utveckla den själv så bör du ta det språk eller den teknik som du har bäst koll på. Sv:Almanacka
Sv: Almanacka