Hej Lägg in informationen i Session-objektet, låter för mig som den enklaste lösningen > Kan man få med värden i (asp) variabler i en post utan att ha dem i Grejen är att jag skall skicka värden till en annan sajt, vilken jag inte har någon kontroll över. Det enda jag vet är att den tar emot data via Request.Form Det "enda" sätt som då finns är att använda en <input type=hidden>method="post" utan html
Kan man få med värden i (asp) variabler i en post utan att ha dem i input fields?
Nu använder jag hidden fields för lösenord som hämtas från en databas, men även om det görs en form.submit i onload går det ändå att hinna stoppa sidan och kolla på källan...
Ett alternativ är också att man på nåt sätt döljer källan...
Någon?Sv: method="post" utan html
Sv: method="post" utan html
> input fields?
> Nu använder jag hidden fields för lösenord som hämtas från en
> databas, men även om det görs en form.submit i onload går det
> ändå att hinna stoppa sidan och kolla på källan...
Get-variabler, post-variabler och cookies är sådant som lagras i klienten, dvs hos användaren. Om du har värden som du inte vill att användaren ska känna till kan du inte använda något utav de sätten, utan det måste istället lagras på servern.Sv: method="post" utan html
Sv: method="post" utan html
Den kan i o f s ses genom att klienten tittar på koden men vad ska han/hon göra åt det :-)