Nu tror jag att sidan är skyddad mot injection. 2 artikel(-lar) Den ska bara visa antal olika artiklar. Du har en hel del kvar att fixa, jag skulle lägga till en artikel och möttes av ett felmeddelande. Jag kan lägga till varor utan problem och plusstecken och minusteknet fungerar för mig. Försökte mig på lite sql injection men jag lyckades inte logga in, finns säker andra som är bättre än mig på det här som kanske kan lyckas. Nu fungerade det att lägga till, fick ett felmeddelande förut om att något fält var fel.Testa säkerheten (Webbutik)
Är det någon som har lust att testa och hacka i sidan.
Länken är http://www40.brinkster.com/aspvbnerd/ Sv: Testa säkerheten (Webbutik)
grammatiskt inkorrekt
Dessutom - om jag har klicka på ryggsäck flera gånger ändras inte artikelantaletSv:Testa säkerheten (Webbutik)
Har du tomt i inkorg och du väljer att klicka på ryggsäck 5 ggr så skrivs 1 artikel(-lar).
När man klickar på kundvagnen så visas hur många artiklar av vara man valt att köpa.
Har du hunnit testa säkerheten?Sv: Testa säkerheten (Webbutik)
Om man går till varukorgen och klickar på plus resp minus så ändras inget i varukorgen.
Du säljer kläder men det går inte att välja storlek.
Nej, jag testade aldrig säkerheten heller.
//Anna-KarinSv:Testa säkerheten (Webbutik)
Anna-Karin, vad fick du för felmeddelande?
Jag säljer ingenting utan detta är bara en test webbutik.
Jag ska bara utveckla den.Sv: Testa säkerheten (Webbutik)
Sv:Testa säkerheten (Webbutik)
Däremot så verkar + knappen seg, om antalet ska räknas upp så måste man klicka två gånger för att även antalet ska uppdateras, priset räknas upp däremot.
//Anna-Karin