Tjohej! Jag har kört en kurs på cornerstone som heter T341 och låter som den hade passat dig. Och ja, jag ser till att alla kommer i mål "obs-lärare". Dock har den kursen inte gått på ett tag pg.a för få deltagare men du kanske kan hålla ögonen öppna om det blir tillräckligt med deltagare för att köra framöver. Jag är MYCKET intresserad av att få veta så fort det blir aktuellt att dra igång en sådan kurs... Hur kan jag hålla mig á jour med vad som händer och inte händer på den fronten? Ring Cornerstone och fråga om de kan höra av sig om kursen blir av.. Hälsa från mig!Utbildning för en trögtänkt ;-)?
Någon som känner till någon bra utbildning inom asp och ASP.NET där man inte sätter sig i skolbänken och pluggar i grupp som en skolklass. (Jag bäver inför bara tanken).
Nej jag är mer ute efter att ta ett par tre dagar och finputsa lite med en gammal stolle som mig som kan lite konventionell asp. Typ, först putsar vi lite på det konventionella en halv dag och bankar in lite begrepp i skallen på mig. Sen tar vi en och en halv, två dagar till att gå igenom grunderna i ASP.NET och under tiden impriviserar vi hela vägen. Vi kanske sätter upp vissa stolpar som exempelvis "Säkerhet", "Formulär" och så vidare och så vidare...
De kunskaper jag har förskaffat mig ha rjag helt och hållet fått genom att traggla mig igenom forum och artiklar här på pellesoft och andra sajter, men nu känner jag att jag måste komma vidare på annat sätt.
Det jag är ute efter är helt enkelt en utbildning som ägnar mig hela uppmärksamheten (då jag själv tycker att jag är hopplöst trög i huvudet och behöver en "obs-lärare" för att lära mig nåt... ;-)).
Så... är det nån so mkänner till nåt eller som känner sig manad att ta sig an mig. Verkar det som att vi kan ro nåt i land så tillbringar jag alltså ett par, tre dagar där vi kommer överens om och sen kör vi heltid under den tiden så det ryker.
I'm all ears.Sv: Utbildning för en trögtänkt ;-)?
Sv:Utbildning för en trögtänkt ;-)?
Sv: Utbildning för en trögtänkt ;-)?