Någon som vet hur jag via ett felscript kan få ut vilken rad i mitt dokument som felet uppstår på? Kan vara till hjälp: http://www.daniweb.com/forums/thread11615.html Har nu testat detta, men jag får endast svaret 0, trots att felet tex ligger på rad 9. Tyvärr vet jag inte mera, sök på Google så kanske du hittar mer information... Har testat, hittar många förklaringar, men det är förmodligen fel på serversidan skulle jag tro. Tack för hjälpen ändå! Har testat, hittar många förklaringar, men det är förmodligen fel på serversidan skulle jag tro. Tack för hjälpen ändå! Eftersom problemet uppstod vid test på servrar som jag inte själv har tillgång till har det visat sig att problemet uppstod på grund av att asp hanteras något annorlunda i Sun One ASP mot Microsoft asp. Enl. dokumentationen så fungerar det helt enkelt inte att få ut radnumret i ett fel när man kör på sun ones asp.Felrad i felhantering?
Jag vill alltså veta vilken parameter, typ "Err.Number" som man kan använda för att få ut radens nummer. I dag lyckas jag få ut vilken typ av fel och vilket felnummer det har, men inte på vilken rad i dokumentet det uppstår.
Något tips?Sv: Felrad i felhantering?
Sv:Felrad i felhantering?
Kan detta bero på att jag kör på en server med SUN ONE ASP?Sv: Felrad i felhantering?
Sv: Felrad i felhantering?
Tack för hjälpen hittills!