Hej! Jag själv föredrar Interdev, tycker att den är mera lättjobbad + att jag har Gillar också att Interdev är bättre, jag gillar att ha stenkoll på allt, skriver all html/asp själv, gillar inte genererad kod som alltid är så ostrukturerad. Interdev helt klart när det gäller kodning mm Av de två alternativ som det frågas om är Visual Interdev att föredra. Jag jobbar lätt i InterDev:en, full koll på alla funktioner etc.Visual Interdev 6 vs Ultradev 4?
Jag arbetar en hel del med ASP, både mot Access och SQL-Server. Jag behöver lite förslag och idéer vad ni tycker. Vilket program är smidigast att använda: Microsoft Visual Interdev 6.0 eller Macromedia Ultradev 4.0
Jag har testat både lite grann och mina första reflektioner är att i Visual Interdev har jag full koll på kod o dyl men det är tunga grejor medans Ultradev känns mera lättarbetad men där har man ganska dålig koll på koden som skapas (känns som en massa Macomedia speciallösningar).
Vad tycker du? Sv: Visual Interdev 6 vs Ultradev 4?
mera kontroll på koden, jag kan felsöka den om det är något som felar,
det tyckte jag inte att jag kunde med Ultradev.
Anna-KarinSv: Visual Interdev 6 vs Ultradev 4?
/ CarlSv: Visual Interdev 6 vs Ultradev 4?
Skall jag göra en speciell tabell kan den vara enklare att skapa i DW och sedan klistra in koden.Sv: Visual Interdev 6 vs Ultradev 4?
/StefanSv: Visual Interdev 6 vs Ultradev 4?
Översikten över koden är också otroligt bra.