Hej, Finns den gamla domänen kvar? Skulle gissa att du har någon länk som pekar på den gamla domänen. Om användaren byter domän finns inte sessionen kvar. Hej, ja den är kvar. Hej igen, Är din hemsida nogomi.com? den är fin och trevlig men dina annonser som ser inte trevliga ut bikini, kärlek etc..., prova med att ta bort http://adserving.cpxinteractive.com och placera bara adsense annonser, Hej, Tja, Okai bra då, Men det är jätte synd att man har en jätte bra hemsida men får inga bra pengar,DNS Uppdatering
Jag hade ett asp script som funkade perfekt på min tidigare domän.
Nu när jag pekat om min IP till ett nytt domän så är det vissa länder som inte lycklas logga in, dvs det lyckas inte skapas någon Session("inloggad") "ja" i körningen.
Vad är fel egentligen?
Beror de på att dns ompekningen tar tid?
Domänen de befinner sig på är ju den samma som min.
Dvs, de ser sidan i den nya domännamnet.
Tacksam för svarSv: DNS Uppdatering
/JohanSv:DNS Uppdatering
Jag skulle testa o se ifall min domän var drabbad av googles smart pricing vilket den var, men det får jag ju leva med.
Jag kan inte ändra min domännamn för det, eller ni kanske har ideer hur man får bort deras smart pricing?Sv: DNS Uppdatering
Sv:DNS Uppdatering
Jag har påtalat för de flera gånger att banna vuxen grejer.
Dock syns dom inte hemma hos mig så jag hoppas de är borta nu.
Adsense fungerar inte så jätte bra hos mig, jag testar lite med Axill nu så får vi se.
Cpx betalade alldeles för lågt per 1000 visning.Sv: DNS Uppdatering
Önskar dej all lycka.