Detta kar kommit upp hur många gånger som helst men jag har inte hittat några bra svar. Jag letar efter ett gratis webhotell där man kan köra ASP och komma åt Access-databaser. Varför är det så svårt!!! FS Data har jag. Jag kom fram till att det är bra mycket smidigare att betala för sig, för då slipper man allt trams och så kan man ställa krav på att det ska fungera. www.carambole.se har jag inte haft några som helst problem med. Bra support, trevligt folk Jag använder http://www.Loopia.se , mycket bra priser samt bra supportTusende frågan om webhotel
Jag har på Brinkster nu men de är för sega och man har bara lite bandbredd. Jag kan tänka mig att ha reklam men om det är hyfsat diskret. En pop-up är ok men tre är det inte, en banner är ok men inte halva sidan. Var har egentligen alla ni här som har en hemsida som hobby era grejer?Sv: Tusende frågan om webhotel
För dig kanske inte FS Data är så billigt dock eftersom de tar extra om man vill ha ASP. Men de erbjuder i alla fall SSH vilket är klart trevligt. Bara att fixa och dona allting som man vill ha det själv, vad gäller .redirect, mailinglistor, eventuella program och så.Sv: Tusende frågan om webhotel
Sv: Tusende frågan om webhotel