Finns det nån som har en ide omhur man kan använda 2 olika skrivare för utskrift från en webb-sida utan att behöva välja i print-dialogrutan? med ASP blir det svårt då det är något som sker på servern, så det är ett VB-program man får skriva som har tillgång till skrivarna på din dator. Det kan fungera, men exakt hur kan jag inte, tyvärr Det skulle nog kunna fungera med ett javascript, men sådana kan jag ej. utan du får nog söka efter ett på nätet som gör det du vill. hittar du något så kan man kanske modefiera det.Använda två skrivare
Jag behöver skriva ut dels biljetter på en biljettskrivare och dels andra dokument på en vanlig skrivare med minsta möjliga handpåläggning, d.v.s. efter att biljetterna skrivits ut, ska den andra skrivare väljas automatiskt och ett dokument skirvs ut på den andra skrivaren. Print-dialogrutan vet jag hur man tar sej förbi, men inte hur man byter skrivare "on the fly".Sv: Använda två skrivare
Sv: Använda två skrivare
http://javascript.internet.com/ på denna sida finns många script som kan funka med lite modifikation.