det blir så på ALLA webbläsare, det beror på ATT dem trycker på knappen 2 gånger innan sidan har bytt, testa å disabla knappen när man tryckt en gång med nån javascript Jag hade det problemet också. I inställningar på webbläsaren - klicka bort att du skall köra via proxyserver och se om det hjälper. Det gäller inte alla webbläsare utan bara ie5.5. Jag har säkert testat 100 gånger nu med en massa olika webbläsare och det är bara ie5.5 som felar. Eftersom jag inte kan ändra en besökares inställningar så hoppas jag att det är någon annan har någon annan lösning. Jag har hittat en annan bug tror det var i 5,5 med, om man har en funktion typ history.back eller liknade så häger sig hela windoz, jag löste det md att köra in SP för 5,5 men det e svårt att tvinga kunder till :) IE5.5 postar in dubbelt i databasen?
Är det någon som har råkat ut för att en besökare postar in dubbelt utan han trycker två gånger på skicka knappen?
Jag har problem med detta i alla fall och jag tror att det är när en besökare använder sig av ie5.5.
Hur kommer man runt ett sådant här problem? Sv: IE5.5 postar in dubbelt i databasen?
Sv: IE5.5 postar in dubbelt i databasen?
/PelleSv: IE5.5 postar in dubbelt i databasen?
Det är bra jobbigt att alltid ha en funktion som kollar igenom databasen efter dubletter innan något sätts in i databasen bara för att skiten buggar i ie5.5.Sv: IE5.5 postar in dubbelt i databasen?