Hej! Nu är jag skit sur. Debugga ASP? Menar du stega igenom koden när den körs? KAn man det... Wow! ;O) Om jag fattar det rätt så kan man det i interdev, men man måste mecka och ställa in. Jag har använt mig av hjälpen till interdev, men det har blivit totalt kaos i stället, så jag behöver lite vägledning Visst ska det gå att debugga men svårt att få att fungera beroende på operativ och server. Kör man mot en webläsare så VET man att det funkar istället som med debuggingen så är det inte alltid säker att det kommer att fungera. ahha....så jag väljer vilket....jag trodde att man debuggade samtidigt som man läste mot en websida... Ja, du kör stegvis i interdev mot dess webbläsare som inte ALLTID funkar som den ska. Det finns nog fördelar för det blir nog enklare att hitta fel och buggar...beror ju på hur komplicerat det är.Vilket skit...
Jag har nu tänkt att jag skall börja använda interdev...Och jag har nu fått till det så att jag kan starta nya projekt...
Man kodar lite och vill sen debugga koden...Vad händer nu...Jo helt plödsligt så kan man inte debugga asp utan måste ställa in en massa saker...Man skulle gå in i IIS och ändra så att den debuggar asp, men man skulle också installera en massa MS Backoffice prylar.... Vad hände då...Jo jag fick ett nytt konto inlagt på datorn med ett lösenord som jag inte ens har definerat....samt att när jag startar debuggen så tar det en djävla tid och sedan skall jag skriva in ett lösen ord för min dator som jag inte en har definerat...jag har provat med allt...Och nu fungerar inte ens IIS ordentligt. Jag har även DWUltradev och testade där...men icke...sidor som funkat förut i DWUDEV fungerar inte.....
VAD är FEL...please hjälp mig....
/tyronneSv: Vilket skit...
Sv: Vilket skit...
Sv: Vilket skit...
Då är det ju egentligen skit samma...