Någon som känner till något bra webbhotell som klarar asp, har ftp uppladdning och inte har reklam? SAND OnLine är placerad på Ballou Internet Services. För dig som är medlem på SAND Online så har jag förhandlat mig till rabatt för er som vill ha en egen sida och er månadskostnad blir då 100 kr istället för 140 kr. Ta kontakt med Ballou och uppge att du kommer från SAND OnLine och ditt kodnamn är "mowgli". Har ryktesvägen hört att www.space2u.com ska vara bra, men jag har inte kollat upp det. Pelle Hej. Nu har jag dubbelkollat. Exklusivt så får ni medlemmar en kraftig rabatterad avgift på ett baspaket. Ni kan läsa mer på www.ballou.se är under uppbyggnad som vi talade om i det gamla forumet. Om ni har några bra tips, så informera mig om sidan samt priset och i detta fall är det uteslutande för privatpersoner. Hej Då har du nog haft riktig otur eller mailat fel, jag har hittils varit imponerad över hur fort de har svarat på frågor. Som exempel när jag valde webhotel så mailade jag Ballou, Tele2 och Telenordia och frågade samma saker (det handlade om möjlighet till mail via asp tror jag). Från ballou kom svaret efter 15 minuter!!! På Telenordia fick jag vänta ca 2 veckor tror jag, Tele2:s svar damp ner flera månader efteråt, då hade de inte ens klarat av att svara på frågan... Det finns två stycken 'gratis' hotell jag vill rek. iafall!Webbhotel med ASP
Tacksam för svar
// CarlWebbhotel Ballou Internet Services
Ni vet ju av erfarenhet att sidan är tillgänglig dygnet runt i alla väder, det är stabilt, 155Mbit bandbredd, 24 timmar support, placerad i Sverige, egen mail och databastillgång, ASP, Perl och mycket mer. Länk: www.ballou.se - se "baspaket".
Hälsningar
/PelleSv: Webbhotel med ASP
Sv: Webbhotel Ballou Internet Services
Är dina uppgifter aktuella? Baspaket kostar 160+moms hos ballou
Stämmer det fortfarande med en hundring för medlemmar?
/DanneSv: Webbhotel med ASP
Prova www.propos.se. Skicka mail till mig så får du alla uppgifter du behöver.
stla@propos.se som borde finnas tillgänglig till höger vid detta inlägg.
/StefanSv: Webbhotel Ballou Internet Services
100kr/månad och 200kr för uppläggningsavgift. Domänregistreringsavgiften är dock inte rabatterad.
(Ordinarie pris: 160kr/mån, 400kr uppläggningsavgift)
Hälsningar
/Pelle och Ballou Internet Servicesen liten sammanställning
http://www.pellesoft.nu/login/diverse/meny.asp
/PelleSv: Webbhotel med ASP
jag försökte ta kontakt med ballou.se angående webbhotel och dom rabbater som vi får via Sand. Men dom lever inte riktigt upp till sitt mål om att svara på en timme, det är nu 3 dagar sen :) Dom har nog förlorat en kund, även om det var bra pris. Sv: Webbhotel med ASP
Jag säger inte att Ballou är bäst, men jag har bara haft positiva erfarenheter av dem.
/Johan Sv: Webbhotel med ASP
www.brinkster.com
www.realftp.com
Ingen reklam på nån av dem!
//Joel