Har kört fast rejält med följande ... <input type="hidden"> Jo det är jag med på därför vill jag lägga in dessa 2 värden i Sessionvariabler vilket gör att jag kan hoppa fram och tebax men ändå behålla värdena. Det ena värdet är ett strängvärde med text innehållande mellanslag och när jag testade via Cookies så funka ju inte det då mellanslagen försvann.Form data via select
Har ett formulär med 2 textfält, 1 Listmeny och en submitknapp.
Tanken är att vid val i Listmenyn(select) ska man hoppa till en ny sida samtidigt som man får med sig de värden som finns i de 2 textfälten.
När man fyllt i önskad info på den nya sidan ska man hoppa tillbaka till föregående beskriven ovan, för att där antingen välja ett nytt alternativ i listan eller klicka på submit för att gå till ett avslutande dokument, även dit vill jag ha med de två textfältens värden.
Har vänt och vridit på detta utan framgång, kanske nån har en lösning ?Sv: Form data via select
Tänk på att du ur datorns synvinkel aldrig kan hoppa "tillbaka", utan du hoppar alltid till nya sidor.Sv: Form data via select
Det här med Hidden är jag inte med på men då vet jag vad jag ska leta efter .. eller ..