Hej på er. Det är väl bara att göra på samma sätt? Posta till samma sida, men istället för att lägga till saker i session-variabeln så tar du bort. Jag ville ha nollställningen av Sessions-varren i Tillbaka-länken men jag löste det genom att POSTa ett kontrollvärde som jag checkar på första raden i koden och DÄR nollställde. Ganska dum fråga egentligen, men frågar man inte, kan man heller inte få ett svar.Tillbaka-knapp !..
antag följande....
Du hamnar på sida "A".. därifrån länkar du vidare till sidan "B". Då fylls en sessions-variabel på med "..något ointressant...", från sidan du befinner dig på länkar du dig vidare genom "C"..."D"..."E".. och på varje sida fylls denna sessions-variabel på med massa saker. Nu till själva problemet. Sidan jag NU befinner mig på innehåller en "TILLBAKA"-länk som tar mig till första-sidan, men innan jag kommer dit vill jag tömma sessions-variabeln. OBS OBS. Jag använder en o samma sida hela tiden och POST:ar tillbaka till den så det är egentligen sessions-variabeln som avgör innehållet på sidan. HUR GÖRA ? kan det kanske lösas med En kopp JAVA =)
/JuhaSv: Tillbaka-knapp !..
/JohanSv: Tillbaka-knapp !..