Hej hopp! Ditt problem är inte lätt direkt, det går men det rekommenderas inte, försök istället designa om din sida lite för att bygga runt problemet. Här har du ett litet javascript som jag har använt flera gånger och funkar bra för mig. Det uppdaterar ju två frames, men om du är hyffsad på JS så kan du nog fixa till det. Tack så mycket för dessa svar, kollar igenom dem och håller tummarna för att något ska funka! Japp, Winter, det fungerade, tusen tack!Refresh, Reload... jag behöver uppdatera! [LÖST]
Jag har ett litet problem som inte vill försvinna:
Jag klickar på en länk i en frame, då ändras "huvudsidan" i mitten. När jag klickar på en knapp på huvudsidan så vill jag att samma frame som jag klickade på till att börja med ska uppdateras. Jag har letat och letat men inte hittat nåt som går... kan nån hjälpa?
/ Mvh JohanSv: Refresh, Reload... jag behöver uppdatera!
Annars kan du ju försöka, i javascript finns det något som heter top.frame.<framenamnet>... där kan du peka på den frame du är ute...
men som sagt, rekommenderas inte, för då gäller det att hålla tungan rätt i mun, dessutom kommer det bli ett helv att fixa det för olika webbläsare å så...Sv: Refresh, Reload... jag behöver uppdatera!
klicka här
Kan det vara nått sånt du är ute efter?Sv: Refresh, Reload... jag behöver uppdatera!
/ JohanSv: Refresh, Reload... jag behöver uppdatera!
Tacksam för all hjälp!