Vet någon vad ett konsultbolag tar för en enkel E-Handels lösning. Omöjligt att svara på. Ett par pris-kritiska punkter: Som sagt, svårt att veta... Ring något bolag och fråga om du kan få en offert eller i alla fall en uppskattning på det... Ytterligare ett tips kan vara att du hör dig för på www.Semcon.se. Ett par andra faktorer handlar också om hur du vill sköta betalningar / order veriofikationer och logistiken .. Ett par andra faktorer handlar också om hur du vill sköta betalningar / order veriofikationer och logistiken .. Ett par andra faktorer handlar också om hur du vill sköta betalningar / order veriofikationer och logistiken .. Hallå därE-Handel
Typ som ginza eller liknande.
/JohanSv: E-Handel
* Vilken belastning ska lösningen klara?
* Acceptabla svarstider?
* Hur stort är artikelregistret?
* Artikelregistrets komplexitet?
* Vilka betalsätt ska stödjas?
* Hur ser gränssnittet ut mellan webtjänst och produktion?Sv: E-Handel
www.swede.com tar ca 5000:- för sin WebShop
det gör även mitt företag www.webbfab.se, men vi gör inga "gigant" system som pallar 3 miljoner besökare i minuten eller nått...Sv: E-Handel
Sv: E-Handel
De är duktiga!
\Leif PSv: E-Handel
Har för mig att ginza kör med en nästan standars pentium 500 med mycket internminne. Dom kör det som ses mest på sidan i minnet och bara sparar på hd det som är viktigt typ, så var det när jag läste den artiklen i alla fall. Så man behöver inte ha några jätte servrar i alla fall
hursomhelst ha det gött