Hej! Nur är ju inte jag någon fan av vare sig DreamWaever eller Frontpage eftersom de har sina hyss för sig. Har kontrollerat sökvägar och I inställningarna i Internet Explorer så finns det en liten kryssruta, "show friendly HTTP error messages" heter den på engelska. Avmarkera denna och se vad du får för felmeddelande.. Det kan ge oss lite mer ledtrådar om vad som går snett.Dreamweaver Ultradev - Uppdatering
Ska uppdatera poster i en access databas (2000) och har gjort exakt enligt instruktioner på webbhjälpen (både med liveobjekt och steg för
steg) allt verkar stämma men varenda gång som jag trycker på uppdatera så kommer jag till "sidan kan inte visas" och ingenting har uppdaterats i databasen. Vad
beror detta på? Problem med rättigheter?
/S Sv: Dreamweaver Ultradev
Eftersom du får en sidan kan inte visas, så skulle jag tippa på att du postar till fel sida när du ska sätta in i databasen.
Anna-KarinSv: Dreamweaver Ultradev
länkar och allt man kan tänka sig men utan resultat Sv: Dreamweaver Ultradev - Uppdatering
En gissning om du kör Windows NT/2000/XP är att du inte har skrivrättigheter till databasen.