Detta mailet har jag skickat till er som var villiga att hjälpa mig med programmering men jag skriver det här också om det skulle vara någon av er andra som vill hjälpa till. Hade det inte varit en större utmaning att själv göra det. Det du nämner bör inte ta så lång tid att göra. kolla denna länk Hej hej..när jag var ute på internet hittade jag något som kunde passa in på detta: jag kan "nada" om programmering för tillfället. Det scripet jag tipsade om fick man tydligen använda hur som helst utan att ens skriva vem som har gjort det osv... Okey!Behöver akut programmeringshjälp.
Hejsan.
Jag skickar ett mail nu till alla ni som visat ert intresse som medhjälpare i programmering.
Jag har ännu inte startat företaget men jag behöver hjälp genast och hoppas att någon har tid och lust att programmera lite MEN betalning från kunden kommer jag inte få förrän företaget är startat. På grund av att jag fakturerar kunden i framtiden kommer betalning för programmeringen inte heller kunna ske förrän dess.
Det som skulle behövas är:
-Ett asp-skript där besökare kan skriva sin mail och på så sätt få nyheter direkt via mail. sk nyhetsskript.
-Ett nyhetsskript som admin lägger ut nyheter på siten direkt från en adminsida. Man ska kunna lägga ut bilder tillsammans med nyheten.
-Tipsa en vän-skript.
-Ett skript där man kan lägga ut aktier och via en adminsida ändra däri.
-Ett slumpscript för bilder och/eller text.
Det kommer säkert mer script som behövs sen men detta är vad som behövs akut. Helst asp-script för det förstår jag mej på lite grann om det skulle behövas ändras odyl.
Jag tackar på förhand och hoppas att några av er vill hjälpa mej lite.
Mvh
Marika Lantz
www.mikasdesign.comSv: Behöver akut programmeringshjälp.
Dessutom kommer du att lära dig en hel del om du själv gör det och sen ta till lite hjälp från personer härifrån pellesoft.
Själv har jag inte tid.
Lycka till !
/MartinSv: Behöver akut programmeringshjälp.
http://www.pellesoft.nu/login/articles/asp/asp_mailinglista.asp
så gott som färdig.Sv: Behöver akut programmeringshjälp.
Ett slumpscript för bilder och/eller text.
här:
http://www.bloke.com/javascript/Random/
hoppas det duger
/bjSv: Behöver akut programmeringshjälp.
jag har skaffat böcker och skrivit ut från nätet om asp och lite sånt men innan vintern har jag ingen som helst tid att ens kika i pappren och böckerna.
Visst vill jag helst göra sånt här själv men kan inte.
Script som man hämtar hem får man oftast inte använda på det sättet som jag ska. Till kundsidor alltså.
Jag kommer inte ta mer betalt för scripten men det kan bli så mycket strul om jag använder färdiga script.
Men tack för tipsen ändå!
Ha en bra dag!
Mvh
MarikaSv: Behöver akut programmeringshjälp.
'/bjSv: Behöver akut programmeringshjälp.
Ska kika på det!
Tack så mycket för tipset det är värdefullt!