Hej igen. http://msdn.microsoft.com/downloads/default.asp?URL=/downloads/sample.asp?url=/msdn-files/027/001/733/msdncompositedoc.xml Hmm... Det verkade inte funka det heller tyvärr. Jag måste verkligen få detta att fungera. Hjälp? Om du har ett antivirusprogram installerat så kan du testa att inaktivera scriptkontrollen i detta. Verkade inte fungera så bra det heller...FileSystemObject
Nu är det som så att ingenting jag gör med FileSystemObject fungerar. Är det något man måste tänka på, någon inställning i IIS:en eller vad?
Jag kan säga till 99,9% att det inte är scripten som det är fel på, så det måste vara något annat.
Har snart testat allt som går och börjar bli riktigt trött på det hela...
Det som händer är att sidan bara står och tuggar och till slut så blir det "För många användare anslutna".
Tacksam för svar.Sv: FileSystemObject
Har haft liknande problem som du beskriver, och det hjälpte med en liten uppdatering, kolla ovanstående länk.
/MichaelSv: FileSystemObject
Sv: FileSystemObject
/TobbeSv: FileSystemObject
Är det någon som vet om mappen som filerna ligger i inte får vara skrivskyddad? Det går nämnligen inte att ändra på det. Om man klickar ur skrivskydd och "ok" så är den skrivskyddat iaf. Kan det ha något med det att göra? Och är det någon som vet varför det inte går att klicka ur skrivskyddet? Skall väl nämnas att i IIS:en har jag satt den till skrivskyddad.