Jag har tagit upp min kunskap angående asp innan men för säkerhets skull förklarar jag hur jag gjort forumet jag ska fråga om. Har du ett fungerade forum så är det bara en parameter till som du behöver i din tabell - nämligen vilket forumnummer frågan berör. Du får också ställa om i dina frågor att det skall gälla för forum x. Svårare än så skall det inte vara. Hejsan Pelle.Att göra ett litet forum stort.
Jag kan inte alls mycket om ASP så jag tänkte att jag skulle testa och lära mej det. Jag råkade hitta en sida där det fanns en guide till att göra ett litet forum.
Det stod till punkt och pricka hur jag skulle göra och jag gjorde det.
(Helt uppbyggt i ASP)
Jag lyckades att få igång forumet och databasen så att allt var som det ska.
Jag använder nu det forumet till kunder och alla mina egna sidor osv.
Nu är det så att jag är i akut behov av ett forum som man kan dela in i olika ämnen. AKUT!!
Tror ni det är smidigt att göra detta och finns det någon som skulle kunna hjälpa mej med det? Eller om någon har ett sånt forum jag kan få.
Självklart går det att lägga alla olika forum i mappar och så länka till varje men det verkar lite småjobbigt!
Nu är det så att jag skulle behöva detta forum igår helst så då förstår ni nog hur akut det är.
Mvh
Marika
Ps. maila helst än att skriva här för jag kommer inte att kunna gå in här på ett gäng timmar men mail kan jag kolla. marika@mikasdesign.comSv: Att göra ett litet forum stort.
Ps. Om du inte hinner titta av forumet så bli bonusmedlem. Då kan du få automatisk bevakning på alla dina inlägg i forumet - antingen via email, icq eller iMail.
Hälsningar
/PelleSv: Att göra ett litet forum stort.
Jag hade gärna blitt bonusmedlem om jag bara haft råd. :-(
Ja jag tycker det borde inte vara så svårt att göra om forumet men som jag sagt innan så kan jag "Nada" om ASP fortfarande.
Tyvärr....