En kille frågade mig om det här men jag vet inte hur man gör. Kan nån hjälpa honom att fixa det här: det går bra att fixa om man använder sig av FSO för att lista alla mappar(album) och sedan när man trycker på en sådan mapp så visas alla filer (låtar) i en ny sida... kom ihåg att det är olagligt att sprida m3p filer utan skaparens skriftliga godkänande (nu vet jag ju inte om det handlar om olagliga mp3:or men tror nästan att det gör det va?) Jag vet inte! Jag såg bara att det var en kille som ville ha hjälp och tänkte att ni kunde fixa nått system. Mangnus vad har du för skript som du använder. Dert funkar nog med ett sånt script som du har. Skulle han kunna få det ? "...och tänkte att ni kunde fixa nått system."(web-server)
jag håller på och fixar en websida som är kopplad direct till min dator.. (web-server)
och jag ska lägga ut alla mina mp3z på den
och istället för att skriva över 1000länkar så vill jag ha en listruta med alla mina mp3z i
och sen ska det vara en knapp på sidan om som det ska stå download på
allt ska gå ut på att man bara ska behöva klicka på den låten man vill ha hem och sen trycka på download så tar man hem den
det är såhära att hälst vill jag ha en lista med album (har alla mina album i sorterade mappar på min hdd) och när man markerar ett album där så ska det komma upp alla låtarna som ligger i det albumet (mappen) i en lista till höger om albumslistan. sen ska man bara kunna trycka på den låten man vill ha och sen trycka på download knappen så tar man hem den låten
Sv: (web-server)
För att du skall få lite humm om hur jag menar kan du kolla på http://www.gladh.nu/admin/ där jag listar filer och mappar... sedan när man trycker på en fil så öppnas den i ett nytt fönster...
- MSv: (web-server)
Vadå ?
Tanken med forumet är att man får hjälp med problem. Inta att man ber om kompletta program.
Börja du själv och knåpa lite.
/Roland