Hej samtliga - behöver råd & dåd om det finns en ASP-host där man gratis kan lägga upp sin hemsida och utföra grundläggande ASP, men på närmare håll än Brinkster.com. Hej, som du förstår så hänger farten och tillgängligeten ihop med vad det kostar. Om du gör en seriös sida så bör du välja ett webbhotell. Hej Ballou har börjat med php/mysql för 99 kr/månaden, www.ballou.seSNABBARE (ev. svensk/nordisk) ASP-host à la Brinkster?
I grund och botten är jag ute efter lite fart på grejerna, så eg. mottages tips om vilka siter som helst, även "långväga", såvitt Er erfarenhet är att hostens servrar är hyggligt på bettet.
ha det bra allesammans /h.Sv: SNABBARE (ev. svensk/nordisk) ASP-host à la Brinkster?
Via systemdokument/webhotell finns en lista med några av de hotell som andra medlemmar förespråkar.
/PelleSv: SNABBARE (ev. svensk/nordisk) ASP-host à la Brinkster?
Som svar på din fråga kan jag hålla med \d, jag har själv hemsida.net och har 125mb. för 100:-/mån då ingår allting Asp, php, 10 st. mailadresser m.m jag tror det enda dom inte har är jmail men å andra sidan har man kanske inte asp för att kunna ha jmail heller. Det finns olika kontopaket bl.a 30 mb gratis men det är begränsat numera eftersom det var så många som missskötte detta, servicen är bra med en snabb och säker support, hemsida.net är stabilt utan några avbrott, ska man ha gratiskonto då får man lägga till pengar för att kunna ha stöd för allt som inte ingår i kontot.
Dom ska snart få en ny lina tror dom har 2st just nu, så till alla som är ute efter ett webbhotell så gå till www.hemsida.net och kolla igenom deras olika kontopaket, det lägsta är från 40:- med 30mb./mån till 100:- med 125mb./mån.
Mvh MickeSv: SNABBARE (ev. svensk/nordisk) ASP-host à la Brinkster?