Jag skulle pröva något annat och försökte med frames och aspscript men det ville sig inte, scripten kommer inte fram, prövade då med vanlig javascript och det funkade, kan någon tala om för mig hur man ska gå till väga för att få frames och asp gå ihop. Hmm, jag förstår inte riktigt vad problemet är... Vad är det som inte fungerar? Frågan kanske var otydlig? Hur får man Aspscripten att fungera ihop med en sida med Frames? Först o främst....vad är det du ska göra? Det är möjligt att du som sitter med koden har stenkoll på allt, men tänk dig in i vår situation (vi som ska hjälpa), vi har noll koll på vad du vill åstadkomma. Berätta utförligt vad som är fel så är jag helt övertygad om att du kommer att få ett bra svar. Man gör inte på något speciellt sätt, alla filerna har tillgång till samma sessionvariabler och allt sånt, så det är ingen skillnad. Du har en kod som är såhär typ response.redirect "index.asp" i din kod då ändras det i index.asp även vilken frame det är. men för att vara säker så om det ska hända nått då du trycker på en länk så he in target="framens_namn" så händer det i den framen du bestämt. Jag har en kronglig beskrivning här men hoppas att du kan tyda den med lite tid. LOLFrames och Aspscript?
Hittar inget i forumet.
MvH MickeSv: Frames och Aspscript?
/JohanSv: Frames och Aspscript?
MickeSv: Frames och Aspscript?
//UffeSv: Frames och Aspscript?
/JohanSv: Frames och Aspscript?