Hej nu har jag bestämt mig för att jag ska fixa min hemsida... Så nu kommer de en hög med fel .. men jag börjar med ett åt gången... Mikael, din databas är skrivskyddad - därför får du problemet. Sen är det bra när alla andra problemen kommer att du anger en bättre rubrik. Jo pelle de e sant.. Men jag har redan sökt i forumet och fann inte de svaret jag behövde vad ska jag göra då ? För de e ju inte så många som e intresserade av att svara på denna frågan efter som attde inte är första gången den ställs.. de kvitar om jag frågar i ett annat forum tror jag för jag kommer bara få massor av länkar . Sen kommer dom säga att ajg ska söka i forumet men de e de som jag inte vill höra jag vill ha ett svar et riktigt svar... Så om ni kan felet så va snäla och svara . För de e inte inställningarna i IIS...Kan inte skriva till databasen
Jo de e som så här att jag fick felet
Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers (0x80004005)
[Microsoft][Drivrutin för ODBC Microsoft Access] Det går inte att uppdatera. Databasen eller objektet är skrivskyddat.
Och jag har inte rört iss asså
de har bara blet så med tiden ..... :(
och alt e som de står här... va kan de då va ??
http://www.aspsidan.nu/default.asp?page=readArticle&menu=2&aId=76
Snälla hjälp mig snabbt så kommer allla andra problem sen :D
/MikaelSv: Nu e de nya fel..
Jag föreslår även att du använder sökningen i forumet för du kommer finna många svar på dina frågor som redan besvarats. Lycka tillSv: Nu e de nya fel..
Ha de..
/Mikael