Jag har en sida med tre stycken framesidor. tänte du att sidan som du ska gå tillbaka till ska inte ha några frames och ska vara i samma fönster som den med frames i? då sätter du target="_TOP" i länken Det går inte. Finns det inte typ nån kod som denna typ <a href="Javascript:document.top.location.href='Adressen.asp';">?? Jupp - Muffin har rätt: Muffin, jag ber om ursäkt, det är något konstigt med min webbläsare.Ta bort alla frame???
Jag vill med en länk gå tillbaka till min första sida men den ska inte ligga i någon frame utan som hela sidan. går det att fixa det på något sätt??Sv: Ta bort alla frame???
Sv: Ta bort alla frame???
Det är så att jag har en huvudsida som har två länkar klickar man på domså kommer man till en sida som är uppdelad i flera frame.
Jag vill genom att klicka på en viss länk att den ska gå tillbaka till min huvudsida så hela fönstert blir min huvudsida och inte i en viss frame fönster.Sv: Ta bort alla frame???
Sv: Ta bort alla frame???
I en länk så kan du lägga till target attribut som styr var saker skall hamna.
...
där xxx="_top" ger fyll hela IE fönstret
"_blank" - nytt IE fönster
"_self" - samma fram
och om du sätter ett framenamn så hamnar det i den framen.Sv: Ta bort alla frame???
Det som hände var så att när jag klickade tillbaka så öppnade ett nytt fönster
men gick jag in igen i den fönstert så fick det bra :)
Tack Muffin och ni andra också att ni stog på er