Tjena, Hmmm... Va? skulle de stått bakom MS DNA? Hum... Jieses ... hehe... Håller med dig helt. Skönt att jag inte är den enda som tycker deras saker inte är GUDS verk :-) Tack, för tipsen!Bra utbildare för ASP.NET
Ska försöka tjata till mig en ASP.NET utbildning i höst och tänkte höra om nån här har nåt bra tips, kanske tom namn på bra utbildare/lärare?
mvh /andersSv: Bra utbildare för ASP.NET
bäst är ju ett relativt begrepp, men ett tips är väl att kontakt ADB-arkitektur, heter numera 2xSundblad (far o son tror jag)
De står bakom mycket att MS arkitektur, åtminstone mycket tongivande, de är en stor orsak till att Windows DNA blev av, och nu har de lika stort cred vad gäller .NET arkitektur, de brukar köra utb lite då och då, tror de finns i Uppsala.
En som också sulle vilja gå en flashig najsig .NET kurs... internet är great men en kurs me KURT, det slår minsann högstSv: Bra utbildare för ASP.NET
Personligen är inte de mina favoriter. Vad du skulle kunna titta på är klassiska utb-företag. Finns en hel del i både GBG och Sthlm. Bara att söka på nätet :-)
Men det kostar skjortan.
//Johan NSv: Bra utbildare för ASP.NET
2xsundbald har ingenting med Win DNA att göra, har ingen aning vad ni fått det ifrån .. Däremot har de misshandlat den rejält med sina egna intelligenta påfund. Rekommendation att transaktioner alltid skall ligga i COM+ tex.
Dessutom har de inte varit inblandade speciellt mycket i .NET arkitekturen. Det är de själva som fått den iden. Grabbar som Don Box, Eric Gunnerson och Anders Hejlsberg (som har varit fett tongivande för windows DNA).
Däremot har de skapat sig ett starkt namn hos Microsoft i Sverige, varför kan man fråga sig. Läser man deras skrifter så finns det ett par rena felaktigheter i vad de skriver.
Bra utbildnigsföretag, förutm det jag jobbar på då (www.cornerstone.se) är Jönsson och Lepp. Sv: Bra utbildare för ASP.NET
//Johan NSv: Bra utbildare för ASP.NET
Jo, jag har kollat in en 4-5 st på nätet som verkar likvärdiga. Tror inte det blir Sundblads =)
mvh /anders