Hej! det kan bli problem med doPostBack om du har satt form id="default". Prova att ändra till något annat Vilken version av .NET Framework kör du på? Jag hade en del problem med doPostBack när jag i ett projekt övergick från 1.0 till 1.1.doPostBack-javascript funkar inte
Jag måste har gjort något fel i min datagrid när det gäller sorteringen, för sidan laddas inte om när javascriptet doPostBack ska köras.
Är det någon som kan se något fel?
Datagridden ligger inom en form-tag.
<code>
<asp:DataGrid ID="list" Runat="server" AutoGenerateColumns="False" AllowPaging="True" AllowSorting="True" PageSize="25" Width="100%" OnDeleteCommand="DeleteEmail" OnSortCommand="sortera">
<Columns>
<asp:BoundColumn DataField="name" HeaderText="Namn" SortExpression="name"></asp:BoundColumn>
<asp:BoundColumn DataField="email" HeaderText="E-postadress" SortExpression="email"></asp:BoundColumn>
<asp:BoundColumn DataField="inserttime" HeaderText="Registreringsdatum" SortExpression="inserttime"></asp:BoundColumn>
<asp:TemplateColumn>
<ItemTemplate>
<asp:ImageButton ID="deleteemail" CommandName="Delete" CommandArgument='<%#DataBinder.Eval(Container.DataItem, "ID")%>' Runat="server" ImageUrl="sysimg/iconer/icon_delete.gif"></asp:ImageButton>
</ItemTemplate>
</asp:TemplateColumn>
</Columns>
</asp:DataGrid>
</code>Sv: doPostBack-javascript funkar inte
//FreddeSv: doPostBack-javascript funkar inte