Är ny på asp.net och ger mig kanske in på saker som är över min nivå men nu till det jag vill göra: Om du installerat SDKn för .Net hittar du dör samples, quick start installera denn och begrunda där får du hyggligt med basinformation. Sedan skadar det ju inte att köpa sig en kul bok eller gå någon kurs. Äntligen fick jag det att funka efter många timmars läsande, testande och annat så har jag fått en klarhet i hur det funkar.Connecta till MySQL-databas med dll
Vill skapa en dll med en namespace i som jag kan använda för att enkelt hämta data från databasen och presentera den med en DataList.Sv: Connecta till MySQL-databas med dll
Det är lite segt att behöva skriva kod till andra för att de inte orkar läsa sig till grundkunskaperna som du egentligen borde ha, håller du inte med?
Många grundläggande frågor har redan cirkulerat här i forumet så du kan om du vill söka på lite ord så hittar du även här en massa matnyttigt.
Nvh JohanSv: Connecta till MySQL-databas med dll
När jag ska lära mig något nytt så ger jag mig själv en uppgift (i det här fallet en gästbok) och ger inte upp innan jag löst det. Hittade tyvärr ingen sida som kunde berätta exakt hur det hela fungerade men jag satte ihop 2 och 2 och till slut löste det sig.:)