Hej har skapat ett litet testprojekt som fungerar på min dator. När jag sedan FTP:ar det till webhotellet så får jag följande Error: Pratade med supporten på hotellet. Och dom skapade .dll låg inte under min webbroot /bin utan det skapade underbibliotekets /bin. vet inte om detta kan hjälpa dig?Har gjort en websida i C# som jag sedan...
Server Error in '/' Application.
--------------------------------------------------------------------------------
Parser Error
Description: An error occurred during the parsing of a resource required to service this request. Please review the following specific parse error details and modify your source file appropriately.
Parser Error Message: Could not load type 'UBC90._Default'.
Source Error:
Line 1: <%@ Page CodeBehind="Default.aspx.cs" Language="c#" AutoEventWireup="false" Inherits="UBC90._Default" %>
Line 2: <!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Frameset//EN">
Line 3: <HTML>
Source File: h:\home\users\FA04-09-02-01_7ha9e24znbwgg8gyvr6w\gerli.se\public_html\ubc90\default.aspx Line: 1
--------------------------------------------------------------------------------
Version Information: Microsoft .NET Framework Version:1.1.4322.573; ASP.NET Version:1.1.4322.573
Tyder inte det på att det inte är compilerat. Men jag hade använt build project i Visual Studio innan jag skickade över filerna till Hotellet. Är det ngt annat jag missat?
HadéSv: Har gjort en websida i C# som jag sedan...
Hälsningar
GertSv: Har gjort en websida i C# som jag sedan...
http://www.dotnetcoders.com/web/Articles/ShowArticle.aspx?article=22