Tjo! i asp.net kan du sätta runat = server och id=test på en mängd kontroller, tabeller - td:ar och liknande. Därefter kommer du åt dessa i codebehind och kan därmed sätta saker till .Visible = True/False ASP.NET o DHTML ?
Jag har ett litet problem som jag inte vet hur jag ska lösa...
Jag vill göra en slags fold out. Som ni ser på länken ovan.. Under aktuella rapporter.
http://hem.hj.se/~dm01asan/xjobb/rapporter.htm
För tillfället har jag lös det genom en datagrid. Men det är inte säkert att jag kommer att kunna använda den.
Varje support ärende har en flagga, den beror på var i supportkedjan ett ärende befinner sig. Om flagga = 7 så befinner sig i sista steget i kedjan. Då vill jag att man ska kunna klicka på ärendenamnet exempelvis "Kan inte spara sidan".
Då ska det dyka upp länkar en nivå ner så man kan titta på det dokument som hör till steget. Under nivån måste därför vara dynamisk.
Vet inte hur jag ska lösa detta i asp.net. Lager?
Kan man fylla lager med data från databasen som hör till resp. ärende. Om man klickar på länken så viks de ut och länken under "flyter" ner?
Hmm, fick jag till det där? Hoppas ni förstår vad jag menar...Sv: ASP.NET o DHTML ?