Hej! Finns ett forum för sådant..... Jag använder Ballou, www.ballou.se, till mig själv och till alla mina kunder. De är lite dyrare men de är tillförlitliga och har väldigt bra support. I mitt fall, där jag är mellahand till kunderna, så är det viktigare än priset. Var hittar jag det forumet. Ser inget här på PelleSoft som just handlar om webhotell mm. EWebbhotell med SQL server och .Net
Kanske fel forum att ställa frågan på, men var finner man ett bra, men billigt webbhotell som erbjuder stöd för Asp.Net och SQL server databaser.
Vilka webhotell använder ni? Sv: Webbhotell med SQL server och .Net
Jag använder egen dator, men har hört att ballou ska vara okSv: Webbhotell med SQL server och .Net
www.sverige.net är lite billigare och efter vad jag hört rätt bra. De var även väldigt tidiga med ASP.NET 1.0 och 1.1 och kommer förmodligen vara bland de första med 2.0.
Om du inte har några högre kvalitetskrav så finns det mycket billigare webbhotell, t.ex. Loopia. Personligen skulle jag aldrig välja ett sådant för efter vad man läser i olika forum så får man vad man betalar för.Sv: Webbhotell med SQL server och .Net