Hej, Nu har jag inte testat, men om du tar en ny kalender och använder utan att ställa in något - visar den också samma resultat då? Du kan titta här, där står det en hel del Ja det visas sex veckor som default. Det finns ju förvisso månader som sträcker sig över sex veckor även om det inte inträffar så ofta, frågan är hur jag gör för att få kalendern att visa bara det natal veckor som månaden löper över...?!. Det är inte riktigt det jag är ute efter... jag vill inte att kalendern ska visa sex veckor om en månad bara löper över exempelvis fem veckor.asp:Calendar - antal veckor i kalendern
jag skapar en asp:Calendar men när jag kör sidan så visar den en vecka extra in på nästa månad. Dvs. istället för att visa 4 el. 5 veckor så får jag en vecka med in på nästa månad så att det istället visas 5-6 veckor.
Har någon råkat ut för nåt liknande? Hur gör jag för att visa rätt antal veckor?
/LenaSv: asp:Calendar - antal veckor i kalendern
Sv: asp:Calendar - antal veckor i kalendern
http://msdn.microsoft.com/library/default.asp?url=/library/en-us/cpref/html/frlrfsystemwebuiwebcontrolscalendarclassothermonthdaystyletopic.aspSv: asp:Calendar - antal veckor i kalendern
Sv: asp:Calendar - antal veckor i kalendern
mvh
Lena