Tja grabbar och tjejer ( fick ändra efter påtryckningar utifrån)..:D...;) Hur avancerad? Det kanske finns någon redan färdig webshop (för min del i PHP) som bara behöver anpassas något? avancerad.... Tjejer göre sig icke besvär, eller..... Tja grabben! Det kanske är vår (som inte är grabbar) tur snart? Ordlek - kunde inte låta bli! Eller http://www.coxco.se/midicart_php_webshop.html i PHP. ungefär ja...Söker medarbetare till ett projekt
Jag behöver någon eller några personer som är kunniga i ASP.NET och som kan utföra stora applikationer, i detta här fallet en avancerad webshop. Ersättning finns såklart då jag inte ber någon göra något gratis. Erstättningen kommer vi överens om, kontrakt skrivs osv.
Du kanske känner att uppgifter är för stor då får du ta in mer folk som du känner och litar på. Det blir samma ersättning för projektet som vi kommer överens om vare sig det är 1 eller 10 som jobbar på det. Det finns ett schema som måste hållas och så gör vi upp milstolppar där projektet kan följas under tiden.
Alltså är du intresserad så kommer tar du kontakt med mig så går vi igenom allt mer detaljerat och kommer överens om en summa som vi båda är nöjda med, skriver under kontraktet och arbetet kan påbörjas.
PS. PHP kan också vara språket som används ifall man känner att det går snabbare att genomföra projektet.Sv: Söker medarbetare till ett projekt
Sv: Söker medarbetare till ett projekt
menas med att mitt företag ska kunna konkurrera med www.starweb.com tex...
alltså jag ska kunna hyra ut webshopen...
Förmodligen så stannar inte sammarbetet där, utan jag har fler projekt på gång.
Men det tar vi sen efteråt ifall vi båda är nöjda med sammarbetetSv: Söker medarbetare till ett projekt
Sen ligger frågan i fel forum eftersom du söker asp.net kunskaper.
Det här är asp forumet.
Nåja, länken fungerade inte, hade varit roligt att testa hur "avancerad" den verkligen var.
Jag har stött på webbshopar fö i runda slängar 12 000 som man enkelt har kunnat sabba.
//Anna-KarinSv: Söker medarbetare till ett projekt
Bra grabben, du gjorde dig förtjänt av dagens tistel genom ignorera resten av oss här!
/AnnSv: Söker medarbetare till ett projekt
/AnnSv: Söker medarbetare till ett projekt
Sv: Söker medarbetare till ett projekt
dock mycket mer avancerat..
men det e inte frågan om det..jag är medveten om att det finns många webshopar där ute..
men det finns ingen som passar till de jag tänker mig...därför startar jag projektet..