Jag söker efter någon som kan göra ett program åt mig som förklaras här nere nu: Jag tror att det finns många som skulle kunna tänka sig att göra ett sådant program mot en rimlig summa pengar. Varför inte försöka själv först? Om du fastnar är det bara att fråga så kommer någon att hjälpa dig...Hjälp snälla....
#1........Det e så här. jag spelar ett onlinemanager-spel fotboll...... När det händer nåt i matchen så uppdateras det i real-tid. Alltså matchen börjar 10.00 så om det händer nåt efter en kvart så kommer det upp på sidan då.... Jag skulle vilja göra ett program där man gör en boll som hoppar mellan två mål så när det blir mål till ett lag så hoppar bollen i måål... e de möjligt att du kan göra ett sådant.
#2....jag spelar ett online fotbolls-manager-spel över nätet. Matcherna spelas 10.00. MAn kan gå in o kolla på matchsidan hela tiden men om där inte står nåt så har det inte hänt nåt. Om vi säger ett Peter Erikson gör ett mål efter en kvart så kommer det upp på sidan klocvkan. 10.15.... JAg skulle vilja ha ett program som kollar på sidan hela tiden och när det bliur mål så stutsar bollen in i det mål där det blev de. e de möjligt att du kan göra ett sådant??
Skriver två förklaringar så ni verkligen förstår.
Hoppas någon vänlig själ kan knåpa ihop ett sådant till mig.
p.s Adressen till spelet är www.hattrick.org d.s
Tacksam för svar.
MVH /Daniel JönssonSv: Hjälp snälla....
mvh André