Jag har strul med en sida som består av flera paneler som visas och döljs beroende på vad man vill göra. Tex lägga in en ny produkt eller ändra en befintlig. Det som är konstigt är att jag har validering på dessa och det funkar klockrent i min utvecklingsmiljö men så fort jag lägger ut det på vårt webbhotell så slutar det att funka. Valideringen körs men de som ska hända sen i click eventen på knappen uteblir helt, det händer absolut ingenting. Hej, hmmm...Click event uteblir vid validering
Någon som varit med om detta.. Svårt att förklara men ställ gärna frågor.. så är de lättare att förklara kanske!!
Skönt om nån kunde hjälpa mig, kunden ska ha detta idag!!!!!Sv: Click event uteblir vid validering
Har du kört någon uppdatering av .NET?
Problemet verkar vara att Microsofts uppdatering inte fungerar 100% i alla lägen och att vissa script inte kopieras till rätt kataloger under inetpub. Det är script under aspnet_client som inte blir riktigt rätt.
Fick samma problem och löste det genom att strunta i att köra validering på klientsidan tillsvidare. Risk finns ju att det kommer en ny uppdatering som blir fel och så sitter man med samma problem igen men då kanske i produktionsmiljön.
Mvh
JohanSv: Click event uteblir vid validering
varför inte själv deploya alla filerna om det är MS uppdateringen som har problemet?