...många börjar svara på frågor m.m. Skitkul. Det är ett tecken på att fler och fler börjar haja det här med .Net och verkligen gå ifrån det förflutna in i det nya. :-) Skit kul själv nästa gång du sitter på toa... ;-) Per P, Saken är den att jag glömmer inte bort de andra forum, jag prenumererar inte ens på dem för att undvika dem :-( detta av många skäl, hur det är för andra vet jag inte. Mina skäl är att jag inte arbetar i de områderna längre och känner att jag inte har tid att svara i alla trådar. Hade jag haft mer tid hade jag gärna hjälpt till mer i andra trådar oxå, men jag tycker det finns andra som gör bra jobb där oxå. ni får väl voffa lite på dem o se om de vill vara mer hjälpsamma? Så då översatte du "shitfun" som du brukar hitta i dessa engelska litteraturer då eller? Rockard, Sorry kunde inte motstå en till "halvsmart" kommentar .. och sedan så är man lite måndagstrött också =) Johan, jag är rädd att du missförstått mitt inlägg (och förmodligen Henriks också). Det jag menade var inte att "du borde hjälpa till mer i andra forum" utan helt enkelt det finns många som börjar med ASP.NET utan att egentligen kunna någonting om webbprogrammering. Jag har själv jobbat tillsammans med såna personer och sett dem göra lösningar som passar bra för windowsprogrammering men inte då man utvecklar webbapplikationer. Det jag ville säga var egentligen bara att man bör lära sig en hel del om html/css innan man på allvar börjar med ASP.NET. Per, Måste bara säga KUL att så...
Måste bara berömma er för att ni tagit detta steg, skitkul... verkligen...
Mvh JohanSv: Måste bara säga KUL att så...
(Edit: Johan hade särskrivit "skitkul". Nu är det ändrat.)Sv:Måste bara säga KUL att så...
Alltså ibland börjar jag blir så trött på mig själv :-) Då jag ständigt bara läser eng litteratur och kör engelska applikationer m.m. blir särskrivningen ett faktum :-( Man lixom översätter eng till svenska för man tappar bort lite av svenskan.
j/k :DSv:Måste bara säga KUL att så...
HAHA så kul. Nix ändrade ordet förut, skrev först skit kul. Sv: Måste bara säga KUL att så...
Men för att återgå till ditt inlägg, håller med! Det är kul med så mycket input och siten blir direkt mer "levande" och återbesöksraggande, och framför allt - Hjälpsam ! Toppen helt enkelt!Sv:Måste bara säga KUL att så...
Jag tycker att du (och flera andra) gör en storstilad insats här på Pellesoft. Jag förstår inte hur du ens kan ha tid att skriva så mycket som du gör. Jag tycker också som du säger att det är kul att .NET-intresset tagit fart ordentligt.
/PelleSv: Måste bara säga KUL att så...
Jaha. Då är jag med. :-)
Tja än så länge lever jag singel så tid finns det väl alltid att slänga bort... 1-2 h/dag eller så...
Försöker så gott jag kan. Man lär sig själv genom att hjälpa andra :-)
mvh Johan