Jag försöker använda mig av en valideringskontroll men det blir något fel som jag inte förstår. Såg precis ett annat inlägg om detta. Japp... de va några mappar som fattades.. Nått konstigt som händer med valideringskontroller
Jag skapar ett nytt webbproject, drar in två textboxar och en button. Döper dem och drar även in två requirefeildvalidator och styr dem till varsin kontroll.
De funkar klock rent. de visar felmeddelande som de ska. Men... till mitt problem.
Inget mer händer sidan vill inte göra det som den ska när de två fälten har blivit ifyllda. När jag tar bort requirefieldvalidatorenra så gör den det de ska.
Är det någon som har nån ide på vad det kan bero på. Har det med min webbläsare eller dator eller nått annat knasigt som jag inte har tänkt på. Har testat med både IE 6.0 och Mozilla 1.0, inget vill fungera.
Är tacksam för förslag på saker som kan vara fel.
/Snart hårlös Johan efter dessa konstiga problem som uppstår ibland =)Sv: Nått konstigt som händer med valideringskontroller
Där det var några mappar eller nått som fattas. Ska testa detta när jag kommer hem å se om det löser något. Återkommer och tar bort denna eller fortsätter mitt sökande efter svar och förslag från er.
/JohanSv:Nått konstigt som händer med valideringskontroller
Ibland borde man vara lite mer uppmärksam med va ni skriver killar.
Tack för hjälp.. som jag hittade i andra forum, de e tur att ni finns =)