Jag bygger hemsidor i Visual Studio.NET och undrar om det finns någon inställning där så att Javascripten genereras automatiskt men beroende på vilken webbläsare det är som kör sidan skall taggar och liknande förändras. Gör en liten dummysida och testa om det inte fungerar i de flesta webbläsare innan du går vidare. Håller med, varför kan du installera något annat än internet explorer? Du måste ju inte sätta dem som standardbrowser om du inte vill, däremot kan du ha dem för att hitta fel istället för att förlita dig på någon annan hela tidenMina .NET sidor funkar bara i IE
den gör javascripten så att det funkar i alla webläsare?
Jag menar... när man klickar på en knapp eller linkbutton... så sätts ett värde i en hiddenbox och
sedan görs en postback.... allt detta skapar ju .NET själv... och jag har fått klagomål på att sidan
bara funkar i IE...
Finns det något sätta att lösa det???
Eller är det fel hos klienterna?
Jag vill inte installera någon annan webläsare för att testa... (tycker IE funkar bra)
Sen vet jag att jag har andra javacript på sidan som inte heller funkar i annat än IE... tycker det är
jobbigt att göra ett script / webläsare... finns det ingen standard ???
Någon som något tips ?
M.v.h.
Johan.NETSv: Mina .NET sidor funkar bara i IE
Kan du sedan säga vad som specifikt inte fungerar kanske vi lättare kan hjälpa dig. Glad påsk!Sv: Mina .NET sidor funkar bara i IE