Någon som vet när man kan lägga vantarna på den? Skulle väl ha varit här nu? Den skulle varit här för två veckor sedan .... OK, men fortfarande inget datum... Börjar bli segt med alla förseningar. Mm, men det är ju bättre att dom släpper en bra beta 2 istället för nåt som inte fungerar. Jag väntar hellre längre och får mindre aggressionsatacker, än tvärt om. Man får ju ändå inte köra skarpt med den så där ser jag inga problem. Tja, jag stör mig på att de inte håller vad de "lovar". Fast det är ju inget ovanligt i utvecklingsprojekt. Visst ska det väl finnas en Go Live licens för beta 2? När Beta 2 kommer (Vilken dag som helst), så kan man ansöka om ett Go-live avtal via nätet. Du får tillstånd att bygga och driftsätta skarpa lösningar på beta 2, men Microsoft fråntar sig allt ansvar.VS.NET 2005 Beta 2
Sv: VS.NET 2005 Beta 2
MS har flyttat fram istt interna datum en del men vi behöver nog inte vänta så superlänge till. Mycket av vad de väntar på är synkroniseringen mellan VS2005 och SQL2005.Sv:VS.NET 2005 Beta 2
Sv:VS.NET 2005 Beta 2
PS @Pelle: Vad är problemet med mitt namn? DSSv: VS.NET 2005 Beta 2