Hej! Du kan använda panels som du sedan kan sätta visible=true/false. Hej! Detta går inte.Då bilden ej kommer att visas fören laddingen är klar. Du kan göra det med Javascript på klientsidan - hej Ola!Visa ett lager från codebehind
Jag vill kunna öppna ett lager fårn en metod. Min tanke är att visa en bild vid sökning i databasen och när sökningen är klar skall den stängas. Så jag undrar hur jag gör för att kalla på ett javascript från metoden.
/tyronneSv: Visa ett lager från codebehind
Sv:Visa ett lager från codebehind
det vet jag, men kan man få en panel att flyta över en tabell som ett layer gör?.
Jag vill visa en bild som säger vänta... medan s sökningen görs i databasen. Sedan skall den försvinna.
går det att lösa?
/tyronneSv: Visa ett lager från codebehind
Det du får göra är att visa en annan sida som visar bilden och på den sidan kör du även laddingen av sidan som skall visa data från databasen.Vilket innebär att bilden visas tills databassidan laddas klart.Sv: Visa ett lager från codebehind
dvs onclick=VisaLager()Sv:Visa ett lager från codebehind
Jag har försökt det men ej lyckats... har du något förslag. Jga vill kunna kalla på lagret via en metod och inte en knapptryckning
/tyronne