hej! Jag lyckades med detta av misstag (i betalversionen förvisso), bara att lägga till alla filerna i samma dotfuscator-projekt. Har för mig att "länkarna" mellan filerna hölls intakta trotts att alla metoder döptes om. hmm... jag har provat med två olika solutions och får dt inte att funka i något av dem. Jag lägger till dll-filerna i på fliken "Trigger", väljer en sökväg för resultatet och kör sedan "Build". Inga felmeddelanden, men när jag lagt filerna på webservern får jag ovan nämnda felmeddelande. Har jag missat något? Jag löste det, man måste checka i "Library" för att det skall funka.dotfuscator över flera projekt, men i samma namespace
Jag undrar om någon vet hur man gör i dotfuscator (standardversionen som följer med visual studio) om man vill dotfuscera en hel solution med flera projekt, men alla ligger i samma namespace. Jag har provat att dotfuscera de tre dll:erna var för sig, men det funkar inte, de verkar inte hitta varandra när systemet körs.
När jag startar siten får jag följande felmeddelande: "Could not load type test.Global'. "
Nån som vet lösningen?
mvh
henrikSv: dotfuscator över flera projekt, men i samma namespace
/JohanSv:dotfuscator över flera projekt, men i samma namespace
/henrikSv: dotfuscator över flera projekt, men i samma namespace
/henrik