Hittar inget passande forum för den här frågan... Det går inte, det de lätt kan känna av är språket svenska genom att du har en svensk webbläsare och därav kan dom presentera reklamen på Svenska också. Så ni kan lugnt surfa vidare med ord som kanske är lite bättre :-) Det går till så att dom söker efter ägaren till din ip-adress på http://www.ripe.net/whois, i kontaktuppgifterna står det vilken ort dom hör till. Så att så länge du befinner dej på samma ställe som ägaren till ditt ip-nummer fungerar det. När det gäller de stora isp:erna fungerar ju detta givetvis inte. Jag får t.ex. upp en del sådant för staden där min isp håller till. Tack för svaren!Besökarnas postort
Tjejen googlade efter en barnfilm med sökorden "Molly Mus video". Ni anar kanske vilka typer av länkar hon fick - jo porrsidor. Hon fattade ingenting (!) och klickade på en och fick då upp en sida med nakenbilder och - nu kommer det intressanta - texten "Are you seeking friends in Tumba?"
Jag antar att postorten lagras i webbläsaren på nåt sätt, jag kör med Firefox men frågan är:
Hur gör man en webbsida som snokar rätt på besökarnas postort?Sv: Besökarnas postort
Ps. Nu kan du säga till dina polare nästa gång att din tjej porrsurfarSv: Besökarnas postort
/JohanSv:Besökarnas postort
Provade själv med mitt IP men eftersom jag har Bredbandsbolaget kommer det bara fram postort stockholm inte Tumba typ. Eftersom Firefox och även IE har en autofyllfunktion som kommer ihåg tex tidigare ifyllda namn och postorter tänkte jag att det var därifrån det gick att få fram...